wtorek, 11 stycznia 2011

O co chodziło z tą całą ankietą?

Tytuł ankiety jest chyba jasny: Czego przydałoby się więcej na blogu? W zasadzie powinien brzmieć, czego jest na tym blogu za mało według Was, ale uznałam, że ta pierwsza wersja przedstawia mniej potencjalnych wątpliwości. (To znaczy: ja nie widzę żadnych wątpliwości, ale to chyba normalne u autorów ankiet).

Dalsza sprawa: możliwe opcje. Można było oddać swój głos na kilka, o czym informowały takie małe, prawie niewidoczne, szare literki. (nie, to nie moja wina , tak się po prostu ustawiło!).

Co kryje się z pod każdą z opcji?
Parasoli ^.^ (4 głosy, czyli 36%) --> przykłady takich postów pod etykietą "parasole". Najczęściej tworzy je Dorodoroke... *znacząca cisza*
Opowiadań (8 głosów, czyli 72%)---> przykłady takich postów można znaleźć pod etykietą "opowiadania". Jak na razie TYLKO ja je tworzę, bo Dorodoroke nie chce publikować żadnego ze swych opowiadań (a ma ich trochę), niezależnie od tego jak ją namawiam.
Recenzji różnych rzeczy (5 głosów, czyli 45%)--> przykłady takich postów można znaleźć pod etykietą "recenzje". No, a oceniać można praktycznie wszystko.
Rysunków (5 głosów, czyli 45%)---> naprawdę muszę to tłumaczyć? No, dobrze, a więc jak na razie ja tylko wstawiam rysunki, bo nie mam skanera i dopada mnie leń. (Tak, to zdanie jest nielogiczne, ale o to chodziło).
Muzyki (6 głosów, czyli 54%) --> to też muszę tłumaczyć? A więc: muzyka to dość obszerne hasło. Co daje dużą swobodę działania. (Przykładem jest post Dorodoroke pt. "Co można napisać w poście, jeśli nie ma się na niego pomysłu?"
Filmów (5 głosów, czyli 45%)--> patrz: muzyka.
Bleacha (nie, aizen) (2 głosy, czyli 18%) --> no, nareszcie jest coś do wyjaśnienia. Bleach to dość długie anime. Jest bardzo fajne, jeśli przewija się nudne momenty. (odsyłam do wikipedii dla chętnych). A ta część w nawiasie... hm... po prostu zignorujcie ją ;P Jeśli ktoś chce zacząć oglądać- spis odcinków
E... nie wiem? (4 głosy, czyli 36%) --> dla niezdecydowanych lub dla żartu (nieodpowiednie skreślić)

A teraz: największa popularność zyskała kategoria "Opowiadania"!
Musze przyznać, ze to mnie nawet cieszy, ponieważ będę mogła szantażować Dorodoroke, aby coś napisała ^^

Karola.

1 komentarz:

  1. Cieszy Was taki wynik? ;P
    (Mi chodzi głównie o szantażowanie Dorodoroke, ale już zaczynam działać).
    Karola.

    OdpowiedzUsuń