sobota, 10 grudnia 2011

Zapominalska, zapominalska!

Uwaga!
~URODZINKI~
Nie ma to jak przegapić rocznicę urodzin bloga! O.O Nie! I dzisiaj informuję, że ten blog ma już 1 rok i 21 dni, jeśli dobrze wszystko policzyłam. Tak więc świętujmy to, że nie zorientowałam się o tych urodzinach jeszcze później!
~ATRAKCJE~
Z okazji dzisiejszej, nieco spóźnionej rocznicy, pragnę zaprezentować Wam następujące prezenty. Oto krótki quiz, który wybierze, jaki prezent jest najlepszy dla Ciebie:
Pytanie 1
Jaki dziś masz humor?
a) dobry
b) zły
Jeśli wybrałeś/aś odpowiedź a przejdź do pytania 3.
Jeśli wybrałeś/aś odpowiedź b przejdź do pytania 2.
Pytanie 2
Czy chciałbyś/abyś poprawić swój humor?
a) tak
b) nie
Jeśli wybrałeś/aś odpowiedź a przejdź do wyniku A.
Jeśli wybrałeś/aś odpowiedź b przejdź do pytania 3.
Pytanie 3
Czy podejmiesz wyzwanie? (raczej umysłowe)
a)tak
b)nie
Jeśli wybrałeś/aś odpowiedź a przejdź do wyniku B.
Jeśli wybrałeś/aś odpowiedź b przejdź do wyniku C.
~WYNIKI~
WYNIK A - oto lekarstwo na twój zły nastrój
WYNIK B- oto kreator własnej zagadki
WYNIK C- oto balsam dla duszy leniwych
Oto nie moje ciasteczka.
Miłej zabawy!
Karola
~KONIEC~

No i urodzinowy post się skończył!

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego :)! pomysł z quizem jest świetny, wyszedł mi wynik A. rzeczywiście się podbudowałam dzięki tym wszystkim pochlebstwom, chociaż trochę się za zaniepokoiłam przy ,, kiedy się uśmiechasz wszystkim kobietom drża kolana" O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. A faktycznie, wpisałam przez przypadek Hani;D. Cała strona z filmem jest interaktywna i wydaje mi się, że rzeczywiście wybiera się odp a, b lub c.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziiwne... Wydawało mi się, że dobrze powstawiałam te linki. No trudno, poprawię to jak tylko będę miała dostęp do komputera:). Aby obejrzeć film możesz również wejść na www.sufferrosa.com/pl + posta wstawiłam ok. 13;), na 100%

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chcę nic mówić, ale tester nicków stwierdził, że "Tryskasz optymizmem i zachowujesz pogodę ducha nawet w trudnych sytuacjach"... Ciekawe... ;)
    chat noir

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, chat noir! Dziękuję, że zdecydowałaś się wrócić do naszego (mrocznego) blogowego światka!^^
      Tester jest oczywiście nieco dziwny, ja stwierdziłam, że mało co do mnie pasuje ;P
      Tak przy okazji, jeśli wejdziesz zobaczyć, czy ci odpisałam, to możesz mi od razu powiedzieć, czy obejrzałaś sherlocka? *.*
      Ucieszona z powrotu czarnego kotka- Karola

      Usuń