czwartek, 30 czerwca 2011

Dom Hunderwassera i inne obrazki

Hej!
Tak sobie pomyślałam, że narysuję coś. Zaczęły się wakacje, mam mnóstwo wolnego czasu i nie za bardzo chce mi się ruszać z domu...
Oto mangowa marynarska dziewczynka :)

Oto dom Hundertwassera w Wiedniu, mojego autorstwa...
...a oto, jak ten dom wygląda naprawdę.

A teraz może krótkie info: Hundertwasser był nie tylko achitektem, ale także malarzem. Bardzo wszechstronny człowiek, zasłynął również z projektowania znaczków. Więc teraz, w okresie wakacji i masowego wysyłania pocztówek, pamiętajcie, że "znaczek musi doświadczyć ciemnej strony skrzynki pocztowej", a także, iż "znaczek musi znieść stempel pocztowy".
Uważam budynki Hundertwassera za przesiąknięte optymizmem, takie radosne i wesołe. Niestety wnętrza zaprojektowanego przez niego domu nie udało mi się zobaczyć, gdyż mieszkańcy nie chceli, aby im się po mieszkaniach, pałętali nachalni turyści ;P Ale i tak chciałabym kiedyś zamieszkać w domu Hunderwassera...
No to jak Wam się podobają moje rysunki? ;)
Karolina

1 komentarz:

  1. Ten budynek wygląda niezwykle optymistycznie:). Twoje rysunki, z resztą też. Bardzo mi się podoba
    dom Hundertwassera w Wiedniu twojego autorstwa!

    OdpowiedzUsuń